martes, 15 de noviembre de 2011

2011-11-11

Gaurko klase magistralean ikaskide batzuen aurkezpenak entzun ditugu ordu guztian zehar. Gaur sei taldek egin dute eta datorren astean beste zenbait taldek, hauen artean gurea, egingo dute.

Segidan talde bakoitzak azaldu dituen ideiak adieraziko ditugu.
1.      
       Amaia Oleaga, Marta Omagogeaskoa eta Nerea Otazua.

-Teknologia eboluzionatuz joan da urteetan zehar.
-Hezkuntzan ere gutxinaka joan dira sartzen teknologiak.
-XIX. Mendean paradigma teknologikoak sartu ziren gizartean.
-Iraultza hau e-europe bitartez.
-Teknologia berriak pixkanak curriculumean sartzen joan ziren.
-Ikasleak hezi behar dira bizitza digitalean eroso mugitzeko.

Beraien bloga: informatikanmurgilduz.blogspot.com

2.    Itziar Lasarte, Julene Lapatzagortazar eta Miren Iriondo.

Hauek ipuin baten bitartez eskola 2.o-ren kritika bat egin dute.

-Irakasleak ere teknologietan aplikatu behar izan dira.
-Gobernuak laguntzak ematen ditu 2.0 eskoletan aplikatzeko.

Beraien bloga: iktworld.blogspot.com

3.    Amaia Souto, Jokin Uriarte, Amaia Urizar, Oihane Vega eta Asier Vieites.

Baliabide teknologikoen eta hezkuntzaren baliabideen antolakuntza.
-Ikt ereduak: burokratikoak (kontrola, erregulartasuna..). sistema soziala (errealitateko gauzen batura, elkarlana..) eta komunitatea (onarpena eta laguntza).
-Gaur egun gehien burokratikoa.
-Zuzendaritzakoek Ikt erabilpenaren ardura daukate.
-Alde txarra, prozesu geldoa dela.
-Irakasleak gai izan behar dira taldeka lanak egiteko.
-Pentsaera sistematikoa: taldeek ikasle eta irakasleen erantzunkizuna bultzatu.

-Hausnarketa: IKT enpresak gurekin jolasten dute, izan ere, inpresorak etab. Programaturik daude denbora batetara apurtzeko eta guk berria erosteko. Zoratu egiten gaituzte, dirua ateratzeko.

Beraien bloga: iktmundua.blogspot.com

4.    Oihana Marzana, Ander Hernandez, Helena jauregi, Anartz, Peru eta Iker.

Euskadiko marko estrategikoa gizarte informazioaren aurrean eskolan.

-Informazioaren gizartea ulertzeko moduaren arabera 4 diskurtso desberdin: merkantilista, kritiko politikoa, teknozentrista eta apokaliptikoa.
-IKT efektu sozial eta kulturala: pertsonen arteko harremanak erraztu, zerbitzuen kalitatea hobetu…
-Alde txarrak: menpekotasuna, mendebaldeko kulturaren inposaketa, desberdintasun ekonomikoak, pribatutasunaren galera….
-Etorkizunean haurrek liburu elektronikoak
-E-mailez lanak….

Beraien bloga:iktmagistral32.blogspot.com

5.    Elena San Miguel, Raquel Sanz, Eider Valderrey

Ordenagailuak emozio sortzaileak

-Eredu tradizionala: irakasleak inposatzaile papera, teknologi berriei uko…
-Eredu teknologikoa: irakasleak bitartekari papera, teknologi berrietan bermaturik…
-Irakasleek ikastaroak egin hori dela eta teknofobia eta teknofilia sortzen da.
-Gizartean baloreak ez desagertzeko, teknologien erabilpena neurtu.

6.    Ander Navarro, Eneko Olabarria eta Peio Ugarte

Teknologia berriak eskolan

-      - Eskolak arazoak teknologi berriei moldatzeko.
       - Aldaketak 3 esparru: antolaketa, edukiak eta metodologia.
-      - Web 2.0= Informazio eta sorkuntzari buruzko filosofia 1 da.
-      - Arazoak: Irakasle zaharrekin zailagoa metodologia berriak aplkatzea, diru asko inplikatzen dute teknologiek, internetek eduki ez-egokiak ere baditu batez ere haurrentzat….


Laburbilduz, nahiko arin pasatu zaigu klase ordua. Hala ere konturatu gara interesgarriagoak edo erakargarriagoak egin zaizkigula bideoak eta irudiak erabili dituzten presentazioak, testu hutsak zirenak baino. Eta hori kontutan hartuko dugu gure presentazioa prestatzeko momentuan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario